Premium abonnement

  • Inclusief arbeid
  • Inclusief voorrijkosten
  • Inclusief materialen tot € 275.-
  • Inclusief onderhoud

Het Premium abonnement voorziet in jaarlijks onderhoud aan uw Cv-ketel, apparaat onderdelen binnen de mantel zijn in dit abonnement inbegrepen tot een bedrag van € 275.-

Wanneer u kiest voor een Premium abonnement betaalt u een vast bedrag, als er storingen zijn aan uw Cv-ketel betaalt u:

  • Geen voorrijkosten
  • Geen arbeidsloon
  • Geen materiaalkosten voor apparaat onderdelen

Voorwaarden
U kunt dit Premium abonnement alleen afsluiten voor Cv-ketels:

  • met een maximale capaciteit van 30 kW
  • geplaatst door een erkend installateur, of in overleg na inspectiebeurt door Coster Warmtetechniek
  • niet ouder dan 5 jaar
  • van de merken Bosch Nefit, Remeha, Vaillant en Intergas
  • een voorinspectie is verplicht door Coster Warmtetechniek, onderdelen en arbeidsloon worden in rekening gebracht

Om een Premium abonnement af te sluiten moet de installatie voldoen aan de volgende voorwaarden:

  1. De installatie dient te voldoen aan de geldende wet-en regelgeving betreffende ventilatie, toevoer van verbrandingslucht, afvoer van rook van verbrandingsgassen en eisen en bepalingsmethoden voor huishoudelijke gasinstallaties
  2. De installatie dient aangesloten te zijn overeenkomstig de geldende wet-en regelgeving betreffende laagspanning en drinkwaterinstallaties

Ingangsdatum
Na ontvangst van uw aanmelding ontvangt u van ons een bevestiging, het abonnement gaat in op de dag van ontvangst van het abonnement.

Looptijd
De looptijd van het Premium abonnement is minimaal 2 jaar. Na 8 jaar (gerekend vanaf het bouwjaar van de cv ketel) wordt het abonnement omgezet naar een basic onderhoudsabonnement.

Beëindiging abonnement
Bij verkoop van de woning waarin de betreffende Cv-ketel is geïnstalleerd dient het abonnement, met inachtneming van de opzegtermijn ( 1 maand ) schriftelijk door u te worden beëindigd. Er geldt geen restitutie van abonnementsgelden

Storingsmeldingen
Storingen dienen gemeld te worden van maandag t.m vrijdag van 8.00 tot 16.30 uur op telefoonnummer 015 - 21 20 083 Na 17.00 uur en in het weekend, alsmede zon en feestdagen dient u storingen te melden op het centrale storingsnummer 06 - 83 00 91 03. Tussen 22.00 uur en 08.00 uur komen monteurs in principe alleen in noodgevallen.

Storingen die niet onder het All-in en het Premium abonnement vallen en derhalve volledig, d.w.z. inclusief voorrijkosten, arbeidsloon en materiaal in rekening gebracht worden zijn storingen:

  • Die zijn ontstaan doordat er geen of juiste elektrische spanning aanwezig is op de Cv-ketel
  • Die zijn ontstaan doordat er geen gas of gasvoordruk aanwezig is op de Cv-ketel
  • Die zijn ontstaan door bevriezing of blikseminslag
  • Die zijn ontstaan door te veel of onvoldoende water in de cv-installatie
  • Die zijn ontstaan door werkzaamheden aan de cv-installatie door derden
  • Storingen aan de kamerthermostaat en/of temperatuurregeling

Betaling
Het verschuldigde bedrag dient jaarlijks vooraf per factuur of per PIN bij de monteur te  worden betaald.

Jaarlijks indexeren wij onze prijzen voor het nieuwe jaar